Založ si blog

Ako to u nas doma chodi. .

V piatok bola skvela noc. Boli sme sa s partiou bavit, ako vacsinou v parku. No zrazu sa strhla riadna burka, sice to bola len prehanka, poriadne poprsalo za tu chvilu. Vsetci sme utekali do najblizsieho vchodu sa skryt, aby sme nepremokli. Jak som utekal, ani som o nic nezakopol,iba som proste slapol do kaluze a uplne sa mi roztvorila podrazka.

Boty som mal asi rok, takze este na ne bola zaruka. V sobotu som sa vybral do obchodu, aby som ich vyreklamoval..samozrejme predavacka nevedela nic, musela volat sefa..hodinu som nanho cakal. Nakoniec prisiel,cely nasraty, ze som urcite do niecoho kopal, po polhodine hadania sa som uz fakt dostaval nervy, nevedel som ako mu uz vysvetlit,ze odpadla sama..Vraj to da na inspekciu a ked potvrdia,ze to bola moja chyba, tak zaplatim 33 eur za inspekciu. Kazdy vie, ze Hasak ma znamu na inspekcii, takze uz vopred vsetko prehrate..Vykaslal som sa na to, no uz v zivote unho nekupim.

Dosiel som domov, povedal rodicom jak so mnou vykaslal a samozrejme som bol za blbca ja,ze si nedavam pozor. Tak som ich aspon poprosil,nech mi kupia nejake botasky, lebo v skrini som nemal ziadne. Vraj tento rok mi uz kupili, ze som si mal davat pozor a bla bla..ale bratovi ked sa co i len trosku roztrhne tricko ked je napity, tak to mu uz hned kupuju nove..Pritom sa neuci, flaka aj futbal,najebava sa a huli travu..Tak taky je u nas poriadok, na kazdeho iny meter..

V krcme

28.07.2013

Keď prišiel krčmár pred ôsmou otvoriť, už stáli pred dverami. Nemusel sa ich ani pýtať, zakaždým to bolo rovnaké. Silný turek s dvoma cukrami a deci rumu. Za desať minút boli vybavení. Každý sám sa seba zaplatil a išli robiť. Dvaja chlapi s riedkym chrupom a mozoľnatými rukami. Na obed sa zastavili na menu a večer po fachu zapiť prach dňa. Výkopy, ploty, múry, [...]

Na zamyslenie

03.07.2013

Bol raz človek, ktorý mal biele tričko, nevnímal jeho farbu, nerozumel jej, prišiel iný človek s tričkom červeným a bez toho, aby sa čo i len opýtal, začal biele tričko premaľovávať na červeno. No stále sa obzeral a tak niektoré miesta zabudol namaľovať, ostali biele Človek v bielom tričku sa však nehneval, pekne sa usmial a poďakoval. Človek v červenom tričku [...]

Každé zakopnutie, a tie premočené tenisky.

12.06.2013

Každé zakopnutie a tie premočené tenisky. O tom nikto nehovorí, ani nepíše. Dokonca ani ja.. Odrazu začala hrať tá známa pesnička. A ja som sa cítil presne tak, akoby som čítal tú knihu a pršalo. Všetko bolo šedé, modré, zelené a to prázdno vo mne.. Tuším sme išli na branné. Ja som to všetko prežíval, ako vždy.. Ku koncu mája bolo vždy upršané počasie a my sme [...]

europarlament, európsky parlament, eú, vlajky

Mimovládne organizácie píšu do Bruselu, chcú nezávislú a slobodnú RTVS

24.04.2024 13:02

Otvorený list, pod ktorý sa podpísalo viac ako 68-tisíc občanov Slovenska, smeruje poslancom europarlamentu i eurokomisii.

michelko

O zmenách vo Fonde na podporu umenia sa bude hlasovať až budúci štvrtok

24.04.2024 12:18, aktualizované: 13:17

Presunúť hlasovanie zo stredy na budúci týždeň navrhol šéf parlamentného kultúrneho výboru Roman Michelko (SNS), ktorý je predkladateľom návrhu novely zákona o FPU.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Vláda schválila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase. Mení sa názov aj spôsob kreovania orgánov

24.04.2024 11:25, aktualizované: 11:41

Riaditeľa bude voliť deväťčlenná rada so štyrmi nominantmi Ministerstva kultúry.

Drienovec, výrub stromov

Postupy pri výrube drevín sa majú zjednodušiť. Cieľom je znížiť strety s medveďom i škody na plodinách

24.04.2024 11:07, aktualizované: 12:33

Vyplýva to z novely zákona o ochrane prírody a krajiny, ktorý schválila vláda.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 7514x
Priemerná čítanosť článkov: 1503x

Autor blogu

Kategórie