Verí dnes ešte niekto v Boha? Nie je to in?

4. júna 2013, peter28277, Nezaradené

Topánky sú zaujímavá vec.
Dieťa keď je malé potrebuje malé topánky. Lenže rastie a tlačiaho- musí si dať väčšie aby nechodilo bosé. Ale nemôže si zase dať hneď dospelacké. Vyzúvali by sa mu a chodilo by bosé.
Človek, ktorý je bosí, pošpiní si nohy a chodí len po rovnej ceste. Kamene, blato a iné mu prekáža.

Tak je to i z našou vierou v Krista…
Je smutné že mnohý dospelí si myslia že Boh je len rozprávka pre deti a že ho teda nepotrebujú. 
Alebo sa niekomu stalo, stáva, že Boh mu je vysvetlovaný…akoby som to povedal…príliš vyspelo na jeho znalosti o ňom. Je to ako soľ hodená do očí! A oslepí ho!

Je tu ešte jedna vec.O tej veľkosti topánky:
Keď máš primalé, tlačia ťa, tak si ich vyzuješ lebo máš otlaky. Ideš teda bosí. 
Keď ich máš priveľké vyzúvajú sa ti, tak ich necháš na mieste alebo ich zapredáš.
Topánky sú teda viera človeka.

Boh miluje KAŽDÉHO človeka. 
Tak prečo dovolí, aby ten čo v neho neveril a odmietal ho, skončil v zatratení???
Odpoveď je v tom to: -láska nieje násilná-; -láska vychádza len od srdca-;… 
Je to ako keby som miloval nejaké dievča, ale ono by ma nechcelo, odmietalo by ma. Nájde si iného, a ja by som len smútil, že nemá mňa. Lenže po určitom čase zistí že ten, z ktorím dlho žila ju podviedol. Cela by prísť ku mne, lebo vie že ju stále milujem, ale to už má onedlho po smrti, leží v nemocnici na lôžku a čaká na svoju veľmi blízku smrť, a nato, aby som z ďalekej krajiny prišiel za ňou a zdialali by sme aspoň na chvílu lásku je neskoro…

Odpustené ti bude preto, lebo Kristus, vsal z mŕtvich, aj cez ten tvoj hriech, ktorý ho spolu zo všetkými hriechmi, ktoré boli, sú, a budú zabil ho na kríži. A teda nemá preto nad tebou moc satan, nebudeš zatratený, lebo ak uveríš, tvoj hriech je usmrtený a nemá cez tvoj večný život nad tebou moc, tak ako nemal a nemá a nebude mať nad Kristom moc satan. Teda nikdy nebudeš uchvátený z večného raja- od Boha. 
Vidíš, Boh ťa tak miloval a miluje, že trpel pre tvoj hriech trpel smrtelné muky,na kríži a bol pre ne mučený. Aby si mal život večny keď uveríš. 🙂